Společnosti

Bez zpracovaného SEO vás vaši zákazníci nemusí vůbec objevit

Jak důležité je mít dobře zpracované webové stránky a ošetřené prvky SEO, bychom si mohli objasnit na modelovém příkladu firmy, která se rozhodně nabízet profesionální čištění koberců. Tato činnost je poměrně mezi lidmi žádaná už jen z toho důvodu, že ruční čištění nebývá tak efektivní a ne každý se jím chce zabývat, a navíc profesionální čistící stroje, jejichž výkon odpovídá běžným představám, jsou nesmírně drahé.

Chcete-li dnes jako profesionál čistit koberce, kromě základního strojního vybavení a jisté porce odvahy a také samotného nadšení pro tuto činnost musíte mít k dispozici po uživatelské stránce alespoň přijatelné webové stránky. Měly by oslovit každého, kdo hledá solidní firmu s rozumným ceníkem a službami na úrovni a neměla by na nich chybět ani videoprezentace a záběry z již realizovaných projektů. Zákazníky nejvíc osloví právě výsledky, možná ještě víc, než samotný proces čištění.

SEO audit

Co je však nezbytnou podmínkou pro úspěch, je marketingový plán a zviditelnění webu pro vyhledávače. Nebude vám nic platné, pokud budete mít perfektní vybavení, ale bude vám scházet klientela. Bez zákazníků si koberec vyčistíte doma, u vašich přátel, a možná na nějaké reklamní prezentaci, kde několik zájemců získáte, ale pro obživu to stačit nebude.

zpracování SEO

Abyste se objevili při vyhledávání klíčových slov, které s čištěním koberců souvisí, v popředí ve vyhledávačích, musíte dát prostor SEO webdesignérovi a digitální agentuře. Zvýší se vám tím šance na úspěch, protože většina zákazníků prohlíží výsledky vyhledaných firem na prvních pozicích, tedy zejména na celé první stránce, což je dejme tomu deset vyhledaných výsledků. Čím dále jste vzdáleni od tohoto ideálního stavu, tím horší pozici máte vůči vašim zákazníkům, a tím menší pravděpodobnost bude, že si vás v této oblasti zvolí za vašeho stálého partnera.